Brabus vyvinul tuningový program pre nový Mercedes-Benz M-Klasse, ktorá novinke štuttgartskej automobilky dodáva punc individuality
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Brabus vyvinul tuningový program pre nový Mercedes-Benz M-Klasse, ktorá novinke štuttgartskej automobilky dodáva punc individuality a je súčasne šetrný k životnému prostrediu. Exkluzívny, individuálny vzhľad podčiarkujú elegantné športové doplnky a šetrnosť k životnému prostrediu podporuje splnenie náročných kritérií normy Euro VI.
“Brabus Mercedes-Benz M-Klasse s jednotkou DS6 akceleruje z 0 na 100 km/h za 6,0 sekúnd a dosiahne maximálnu rýchlosť 229 km/h.
„
Na upravený vzhľad
Brabusu Mercedes-Benz M-Klasse vplývajú individuálne a exkluzívne doplnky. Predný nárazník so športovým vzhľadom má modifikované nasávacie otvory s integrovanými svetlami LED pre denné svietenie. Nižší a uhladenejší vzhľad prepožičiavajú vozidlu nové bočné prahy, ktoré spájajú v sebe elegantný dizajn a bezpečnosť: na spodnej hrane majú zapustené osvetľovacie jednotky, ktoré sa zapínajú potiahnutím kľučky dverí ale stlačením tlačidla centrálneho odomykania na diaľkovom ovládači. Na predných blatníkoch pribudli odsávacie štrbiny, ktorými sa odvádza ohriaty vzduch z predných kotúčových bŕzd. V zadnej časti triedy
Brabus Mercedes-Benz M-Klasse je rafinovaný strešný spojler a modifikovaný nárazník, ktorý sa dodáva v dvoch prevedeniach.
Exkluzívny vzhľad zaručujú Brabusu Mercedes-Benz M-Klasse disky kolies z hliníkovej zliatiny.
Disky veľkosti 18 až 22 palcov; pre najväčší formát má Brabus pripravené disky 10Jx22 King Size. Všetky disky, ktoré sa vyznačujú nízkou hmotnosťou a vysokou pevnosťou, sa dodávajú v troch prevedeniach Monoblock VI, E a Q.
Brabus odporúča použitie pneumatík značiek
Continental,
Pirelli a
Yokohama, pre najväčší formát diskov rozmeru 295/30 ZR 22.
Podvozok
Brabus Mercedes-Benz M-Klasse je vylepšený tlmičmi
Bilstein. Vozidlá s konvenčným pružením (vinuté pružiny) môže byť vybavené športovými pružinami, ktorých montážou sa zníži svetlá výška cca o 30 mm. Pre modely so vzduchovým pružením
Airmatic vyvinul
Brabus riadiaci modul, ktorý dokáže znížiť ťažisko
SUV o 30 až 40 milimetrov.
Aby sa zvýšila aktívny bezpečnosť má
Brabus Mercedes-Benz M-Klasse optimalizovanú brzdovú sústavu. Na predných kolesách sú kotúčové brzdy priemeru 405 x 34 mm so šesťpiestikovými strmeňmi, vzadu sa do diskov bŕzd priemeru 380 x 28 mm zakusujú štvorpiestikové strmene.
V závislosti od motora má výrez pre koncovky výfuku na ľavej starne alebo po obidvoch stranách.
Brabus Mercedes-Benz M-Klasse so vznetovým preplňovaným motorom V6 (ML 350 BlueTEC 4MATIC) môže mať zvýšený krútiaci moment vďaka jednotke
Brabus ECO PowerXtra D6S zo 620 Nm na 690 Nm pri 1 600 – 2 400 ot/min. Súčasne zapojením tejto jednotky sa zvýši aj výkon z 190 kW / 258 k na 225 kW / 306 k pri 3 600 ot/min. Ďalšie verzie kitov na zvýšenie výkonu ostatných motorov
M-Klasse sú v záverečnej fáze vývoja.