Na základe
BMW M3 vzniklo výkonné športové náčinie, ktoré je určené nielen pre nasadenie na pretekárskej dráhe, ale je vhodné aj pre každodennú komfortnú jazdu.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Poznáte známy slogan, ktorý hovorí „z pretekárskej dráhy na cestu“. Špecialisti tuningovej spoločnosti Alpha-N však prezentujú svojou úpravou BMW M jeho pôsobivý opak. Základom je ľahko rozpoznateľné „emko“ radu tri, totiž M3 (E92). Niet pochýb, že tento autiak dostal svoje športové gény už priamo vo výrobnom závode, avšak pre nasadenie na pretekárskej dráhe by nemali chýbať optické ani technické úpravy.
Na základe
BMW M3 vzniklo výkonné športové náčinie, ktoré je určené nielen pre nasadenie na pretekárskej dráhe, ale je vhodné aj pre každodennú komfortnú jazdu. Úprava výkonu motora
Alpha-N BMW M3 (E92) sa obmedzila na jeho zvýšenie o cca 22 kW / 30 k; jeho zvýšenie generuje tradičná optimalizácia software, použite karbónového Airboxu pre zlepšenie nasávania osemvalca
V8 a športová výfuková sústava
Akrapovic vyrobená z titánu. Suma sumám, uvedené úpravy sa podpísali pod konečnú hodnotu maximálneho výkonu cca 335 kW / 450 k.
Interiér Alpha-N BMW M3 (E92).
Alpha-N BMW M3 (E92) je vybavený podvozkom KW s individuálnym nastavovaním. Na diskoch
OZ Superforgiata veľkosti 10x19 palcov sú namontované pneumatiky
Michelin Pilot Sport Cup rozmeru 265/35R19. Na zlepšenie aerodynamických vlastnosti je karoséria doplnená predným spojlerom z karbónu, v pretekárskej verzii s kanálmi na chladenie bŕzd, difúzorom, vyrobeným z rovnakého materiálu, ako aj impozantným zadným prítlačným krídlom z karbónu. Poslednou viditeľnou zmenou na M3 sú exkluzívne sedadlá
Recaro Pro Racer, ktoré zabezpečujú dokonalé držanie tela vodiča a jeho spolujazdca.
Alpha-N BMW M3 (E92) má výfukovú sústavu Akrapovic vyrobenú z titánu.
Ďalším vylepšením
Alpha-N BMW M3 (E92) môže byť montáž ochrannej klietky, dverí, motorovej kapoty a veka batožinového priestoru, ktoré sú vyrobené karbónu.