Nové agregáty znižujú spotrebu paliva
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Peugeot rozšíril paletu hnacích agregátov pre typ 508. Typový rad, ktorý bol uvedený na trh v marci tohto roku, sa najnovšie bude dodávať aj s novou kombináciou motoru a prevodovky.
V marci na trh uvedený
Peugeot 508, ktorý sa zatiaľ dodával s motorom
2,0 HDi FAP 165 výhradne skombinovaný so šesťstupňovou automatickou prevodovkou, bude najnovšie k dispozícii s týmto motorom aj s mechanickou prevodovkou s rovnakým počtom prevodových stupňov a na spotrebu optimalizovanými benzínovými aj vznetovými motormi.
Nový vznetový agregát
Peugeot 508 v porovnaní s motorom 104,4 kW / 140 k má o 17 kW / 23 k vyšší maximálny výkon a zvýšený krútiaci moment o 20 Nm. Aj napriek vyššiemu výkonu kombinovaná spotreba ostala takmer na identickej úrovní - 4,9 l/100km na rozdiel 4,8 l/100 km, čo zodpovedá obsahu CO2 vo výfukových spalinách 125 g/km. Kombi
Peugeot 508 SW má udávanú kombinovanú spotrebu s novým agregátom 5,0 l na 100 km (CO2 - 130 g/km).
Konštrukčnými úpravami sa podarilo optimalizovať spotrebu motorov
THP 155 e-HDi FAP 11. Takto sa podarilo znížiť spotrebu
Peugeotu 508 155 THP pri obidvoch karosárskych prevedeniach (sedan a kombi SW) o 0,2 l na 100 km na 6,2 l, resp. 6,3 l na 100 km.
Rovnako v priemere klesla spotreba o 0,2 l na 100 km u
Peugeotu 508 1,6-e-HDi so systémom Stop & Start a automatizovanej prevodovky
EGS6. Spotrebou paliva 4,2 l na 100 km (CO2 - 109 g/km) sa Peugeot 508 e-HDi FAP 110 EGS6 Stop & Start radí k najúspornejším limuzínam v segmente; kombi SW má udávanú spotrebu 4,3 l na 100 km (CO2 - 110 g/km).