Server.sk Auto Fit Kino Music Tech Zľava Môj Bazár Job Reality Fórum Súťaž Foto Počasie Dnes PR správy

Dnes je 23. januára 2017, meniny má a zajtra
Aktuálny čas:

Patent značky BMW i na elektrickom bicykli. Inovatívne kyvné rameno s pohonnou jednotkou sa začína vyrábať v továrni na elektrické bicykle HNF Heisenb

Zdroj: TS Server.sk, redaktor: Sandy, pridané: 31.07.2015

Patent značky BMW i na elektrickom bicykli. Inovatívne kyvné rameno s pohonnou jednotkou sa začína vyrábať v továrni na elektrické bicykle HNF Heisenberg.
Patent značky BMW i na elektrickom bicykli. Inovatívne kyvné rameno s pohonnou jednotkou sa začína vyrábať v továrni na elektrické bicykle HNF Heisenb
Zdroj obrázku: BMW GROUP PressClub Slovakia
 

V rámci skupiny BMW Group okrem toho modelový rad BMW i plní aj funkciu inkubátora inovácií, ktoré presahujú sféru už dobre známych vozidiel BMW i3 a BMW i8.

Patent na kyvné rameno s pohonnou jednotkou, ktoré sa v súčasnosti začína vyrábať v továrni na elektrické bicykle HNF, sa dostáva do sériovej výroby po vývoji v spolupráci s výskumnou a technologickou divíziou spoločnosti BMW, pričom svoj pôvod má v prvej fáze trhového prieskumu a prvotných koncepcií radu BMW i.
Keďže pre patent v súčasnosti neexistuje priame využitie, pretože modelový rad BMW i sa zameriava na dvojstopé elektrické vozidlá, bol konečne uvoľnený pre externé použitie.

Jeho praktické využitie môžete vidieť na elektrickom bicykli „Heisenberg XF1“, na ktorom sa nachádza malé logo „Concept by BMW i“ vyjadrujúce prestížny pôvod tohto inovatívneho funkčného princípu.
 
Kyvné rameno s pohonnou jednotkou predstavuje nový druh technológie rámov celoodpružených elektrických bicyklov so stredovým motorom. Táto koncepcia umožňuje, aby sa pohonná jednotka, ktorá bola predtým pevne uchytená k hlavnému rámu, mohla voľne pohybovať, vďaka čomu nie je potrebné používať konvenčný napínač reťaze. Po prvý raz je tak možné dosiahnuť kombináciu zadného odpruženia a trvácnej a bezúdržbovéj hnacej jednotky s karbónovým remeňom na celoodpružených elektrických bicykloch s vynikajúcimi výsledkami v oblasti pohonu a ovládateľnosti.

Patent BMW i na princíp kyvného ramena s pohonnou jednotkou po prvý raz umožňuje integrovanie stredového motora, prevodov a hnacieho remeňa do inovatívneho modulu odpruženia, vďaka čomu nie je potrebný napínač remeňa.



Vývojový tím z továrne HNF Heisenberg navrhol novú technológiu odpruženia pre model XF1 veľmi špecifickým spôsobom. Kinematické prvky sú úplne integrované nad stredovým motorom, čím ho bezpečne upevňujú k rámu. Na zabezpečenie rovnomernej polohy karbónového hnacieho remeňa s nízkymi nárokmi na údržbu medzi osou a zadným nábojom sú stredový motor a zadný náboj integrované do kyvného ramena s pohonnou jednotkou. Remeň je pri prevádzke napnutý a perfektne zarovnaný medzi oboma ozubenými diskami remeňa a dokáže bez námahy prenášať aj vysoké nárazové zaťaženie zo stredového motora.

V súlade s princípom štvročapového riešenia kinematiky s virtuálnou osou otáčania okolo zadnej osi kolesa je kyvné rameno s pohonnou jednotkou BMW presne vedené tak, aby sa nemenila vzájomná poloha jednotky zadnej osi kolesa so stredovým motorom voči hlavného rámu. V spojení s prepákovaním odpruženia prepojenie tohto kyvného ramena uľahčuje využívanie dlhých zdvihov odpruženia až 150 mm na zadnom kolese. Jednou z dynamických výhod kyvného ramena s pohonnou jednotkou je skutočnosťou, že funguje bez ovplyvňovania pohybom pedálov. V porovnaní s inými koncepciami zadného odpruženia, ktoré sú špecificky optimalizované pre hnacie systémy poháňané svalmi, nedochádza k stuhnutiu zadného kyvného ramena v čase, keď elektrický motor poskytuje vysokú mieru podpory, napríklad pri zrýchľovaní, ustálenej jazde vysokou rýchlosťou alebo v kopcoch. Odpruženie dokáže za každých okolností reagovať citlivo a poskytuje vynikajúcu stabilitu a vysokú trakciu. Keďže podiel hnacej sily poskytovanej človekom je pomerne malý, pri zrýchľovaní ani brzdení nedochádza k žiadnemu nepríjemnému kolísavému pohybu. Aj na extrémne nerovnom povrchu je možné na bicykli šliapať plynulo a efektívne.
 
Od leta bude model bicykla HNF Heisenberg XF1 využívať nasledujúce výhody štvorčapového kyvného ramena s pohonnou jednotkou:
Stredový motor a rovnomerné rozloženia namáhania osi kolesa
Pohon s bezúdržbovým remeňom a prevodom v náboji, bez napínača reťaze
Rám s vysokou pevnosťou
Bez ovplyvňovania pohybom pedálov
Stabilita a trakcia vo všetkých jazdných situáciách, pretože nedochádza k tuhnutiu zadnej stavby bicykla
Možnosť implementovania modulárneho pohonného systému
Voľnosť pri návrhu hlavného rámu




Server.sk v iOS Server.sk v Androide
 
 

Diskusia k článku

Tvoje meno:

Komentár:


 

Dnes.Server.sk
Dnešné horúce témy »


Prírodné sviečky. Ručná výroba rôznych veľkostí...
Pracovné odevy, pracovná obuv, pracovné rukavic...



Predám novú nenosenú bundu na jar/jeseň veľkosť...
Dobrý deň, som fyzická osoba, ktorá ponúka pôži...
Vykonávame pre domácnosti kompletné elektrikárs...

Chcete získať dobre platenú prácu? Máte ambíciu...
Dlho hľadáte prácu, ktorá by vás bavila, ale za...
Pro firmu, kde se vyrábí plastové díly hledáme ...

80 835.00 €
Na predaj poľnohospodársky pozemok, rozloha 635 m2
155.00 € /m2
Na predaj poľnohospodársky pozemok, rozloha 4 1...
22.00 € /m2
Na predaj , rozloha 402 m2



9 999.00 €
9 499.00 €
2 690.00 €


Ďalší obsah siete Server.sk


Vyberáme z archívu ...

pred 5 rokmi
Videoklip vznikol k piesni Viac, ktorá je známa z romantického seriálu Druhý dych.
pred 3 rokmi
Krásna speváčka Kristína sa bicyklovala po Amsterdame! V hlavnom meste krajiny tulipánov nakrúcala poslednú časť nového klipu ku skladbe “Rozchodový reggaeton“.
pred 3 rokmi
Braillovo písmo je najdôležitejším atribútom slepeckej gramotnosti.
pred 4 rokmi
Neporiadok, špina, rokmi nazbierané staré a nepotrebné predmety, ale aj negatívne myšlienky a spomienky tvoria prekážky v prúdení čchi a tak aj v našom príbytku prevládne stagnujúca jinová energia.
pred 4 rokmi
Aktuálna československá SuperStar Lukáš Adamec dnes oficiálne predstavuje svoj prvý sólový singel.
pred 4 rokmi
Tento posun zapríčiní vysoká pôrodnosť minorít, ktorá naďalej prevyšuje pôrodnosť bielych
pred 3 rokmi
Zatiaľ čo na koncertoch sa aspoň sporadicky objavilo nejaké číslo, ktoré rozohnalo skvostnú, ale trochu ponurú atmosféru koncertu, nahrávka je koncipovaná jednoznačne ako relax.
pred 4 rokmi
Poslanci z klubu Obyčajných ľudí a nezávislých osobností (OĽaNO) sa nezúčastnia na hlasovaní o novom generálnom prokurátorovi.

 
 
 

FRAGILE - QUEEN SYMPHONY 2
TOP NOVINKA ZO SVETA HUDBY - UŽ ČOSKORO
FRAGILE - QUEEN SYMPHONY 2
TOMÁŠ KLUS VYRAZIL NA RECYKLUS TOUR
CHYSTÁ „LIVE“ ALBUM, KTORÉMU PREDCHÁDZA NOVÝ SINGEL
TOMÁŠ KLUS VYRAZIL NA RECYKLUS TOUR
Je lepšie auto vlastniť alebo si ho požičiavať?
Automobily sú dostupnejšie ako kedykoľvek predtým. Svedčia o tom parkoviská, ulice i chodníky plné odstavených vozidiel. Je vlastné auto skutočne takým ternom? Dali sme dohromady plusy a mínusy života s autom a bez neho.
Je lepšie auto vlastniť alebo si ho požičiavať?
Tom Hanks v pekle Dana Browna: Do kín prichádza Inferno
Po úspešných adaptáciách kníh Da Vinciho kód a Anjeli a Démoni, prináša režisér Ron Howard filmovým divákom pokračovanie s názvom Inferno.
Tom Hanks v pekle Dana Browna: Do kín prichádza Inferno