Ferrari tlmočilo názor viac ako 50-tisíc priaznivcov krátko po stretnutí svojho šéfa Lucu di Montezemola s majiteľom komerčných práv v F1 Berniem Ecclestonom.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Ferrari sa stavia na zadné proti revolučným zmenám vo formule 1. Tradičný účastník seriálu zatiaľ azda najviac dopláca na prechod od osemvalcových k šesťvalcovým hybridným turbomotorom, aj preto sa z neho stáva iniciátor úpravy nového kurzu. Opiera sa pri tom o vlastný prieskum názoru fanúšikov. Až 83 percent účastníkov internetovej diskusie je vraj vrcholne nespokojných s tým, čo sa na okruhoch deje od začiatku tejto sezóny.
Ferrari tlmočilo názor viac ako 50-tisíc priaznivcov krátko po stretnutí svojho šéfa Lucu di Montezemola s majiteľom komerčných práv v F1
Berniem Ecclestonom. Obaja sa chcú pozhovárať s prezidentom Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA)
Jeanom Todtomešte v tento víkend v Bahrajne, kde sú v nedeľu na programe tretie preteky ročníka.
Fanúšikovia vraj majú najväčšie výhrady k tomu, že sú jazdci nútení šetriť palivo, a preto taktizujú.
"Navyše sa im nepáči zvuk nových motorov a celkovo sú znechutení komplikovanými pravidlami," uviedlo
Ferrari.
V efjednotke, prirodzene, nepanuje jednota ohľadom súčasného stavu. Opačný názor ako v Maranelle majú v tíme Mercedes, ktorý vyhral úvodné dve veľké ceny.
"Keď Michael Schumacher získal pre Ferrari päť titulov, pán Di Montezemolo bol ticho. To isté platí o McLarene a Red Bulle. Keď sa im darí, nemajú čo povedať," myslí si pilot Mercedesu
Lewis Hamilton, víťaz minulotýždňovej Veľkej ceny Malajzie.