Limitovaný model „Chrobáka“ akceleruje z nula na 100 km/h za 7,3 sekundy a vyvinie maximálnu rýchlosť 229 km/h.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Wolfsburgská automobilka si spomenula na slávny model „Chrobáka“ z 70. rokov minulého storočia, ktorý dostal doplnkové označenie GSR (Gelb-Schwarzer Renner – žlto-čierny pretekársky autiak) a aktuálny typový rad Beetle rozšírila o model s týmto označením, pre ktorý sa stalo charakteristické kontrastné farebné riešenie karosérie. Volkswagen Beetle GSR vznikne v limitovanej sérii 3.500 kusov.
Volkswagen Beetle GSR s osími mimikrami má karosériu v žltej farbe, pričom predná a zadná kapoty, strecha, kryty vonkajších spätných zrkadiel a horná hrtana spojleru sú čierne. Okrem toho na bokoch karosérie sú čierne pásiky s nápisom „GSR“. Navyše, žltou farbou sú nastriekané aj nárazníky, ktoré majú nový dizajn
R-Line. Alternatívne je
Volkswagen Beetle GSR, ktorý je na rozdiel od svojho vzoru zo 70. rokov minulého storočia, ktorý jazdil na 15 palcových plechových diskov, vybavený 19 palcovými diskami z hliníkovej zliatiny.
Volkswagen Beetle GSR ponúka minimálne upravený interiér – zmeny sa týkajú športového volantu s koženým poťahom so žltým prežívaním a logom R-Line. Športové sedadlá majú látkové poťahy s kontrastnými, žltými stehmi. Kožený interiér je vyhradený iba pre zákazníkov v USA.
Interiér Volkswagen Beetle GSR.
Volkswagen Beetle GSR je vybavený motorom z
Golf GTI, ktorého maximálny výkon je 155 kW / 210 a poskytuje maximálny krútiaci moment 280 Nm v rozmedzí 1 700 až 5 200 1/min. Vďaka nemu limitovaný model „Chrobáka“ akceleruje z nula na 100 km/h za 7,3 sekundy a vyvinie maximálnu rýchlosť 229 km/h. Udávaná priemerná spotreba paliva 7,3 l na 100 km. Štandardná mechanická šesťstupňová prevodovka môže byť za príplatok nahradená prevodovkou
DGS s dvomi spojkami a rovnakým počtom rýchlostných stupňov.