Hybridná koncepcia pohonu umožní znížiť spotrebu až o 25 percent
Zdroj obrázku: TS Server.sk
NA NYIAS 2011 (New York International Auto Show) predstaví Suzuki typ strednej triedy Kizashi ako štúdiu EcoCharge Concept s hybridným pohonom. Kombinácia benzínového motoru 2,0 l a elektromotoru umožní znížiť spotrebu paliva až o 25 percent.
“Hybridná koncepcia pohonu umožní znížiť spotrebu až o 25 percent.
„
Kizashi EcoCharge Concept sa na NYIAS predstaví v elegantnej saténovej bielej karosérie s decentnými modrými akcentmi. Moderný a futuristický imidž zdôrazňujú svetlá do hmly LED a športové disky kolies z hliníkovej zliatiny. Japonská automobilka koncepčnou štúdiou chce zdôrazniť význam ekologických technológii vo svojich výskumných a vývojových projektoch.
Kizashi EcoCharge Concept poháňa zážihový štvorvalec 2,0 l s maximálnym výkonom 106 kW / 144 k, ktorý disponuje maximálnym krútiacim momentom 173 Nm pri 4 500 ot/min. Prenos krútiaceho momentu zabezpečuje šesťstupňová automatická prevodovka. Namiesto alternátoru inštalovaný kvapalinou chladený elektromotor má výkon 11 kW / 15 k. Elektrická energia sa uskladňuje vo vzduchom chladených akumulátoroch Li-Ion 115 V. Elektromotor podporuje nielen spaľovací agregát dodatočným výkonom, ale aj vďaka jedinečnému pohonu drážkovaným remeňom aj vytváranie energie.
Kombináciou obidvoch pohonov klesla spotreba paliva
Kizashi EcoCharge Concept o 25 percent v porovnaní so sériovým prevedením Kizashi a vďaka elektromotoru sa zlepšila dynamika jazdy vozidla. Okrem toho moderné technológie ako napr. brzdová sústava pracujúca so systémom rekuperácie, systém štart-stop a pneumatiky so zníženým valivým odporom zvyšujú efektívnosť
Kizashi EcoCharge Concept.