Po štvorročnom intenzívnom vývoji prichádza Roding Automobile GmbH z nemeckého Rodingu uvádzacou sériou dvojmiestneho Roadsteru 23.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Po štvorročnom intenzívnom vývoji prichádza Roding Automobile GmbH z nemeckého Rodingu uvádzacou sériou dvojmiestneho Roadsteru 23, v ktorého konštrukcii sa uplatnil v nebývalej miere karbón. Roding Roadster sa začne predávať koncom tohto roku.
Roding Roadster 23 je dvojmiestny športiak so stredovým motorom a pohonom zadných kolies. Hranatá karoséria individuálnych tvarov je uchytená k šasi, ktoré je vyrobené z karbónu. Pre väčšiu tuhosť šasi, ktorého súčasťou sú rám čelného skla a dva ochranné oblúky, má vpredu a vzadu pripevnené pomocné rámy z hliníkovej zliatiny, ktoré nesú závesy kolies a hnací agregát. Povrchové diely karosérie sú štandardne vyrobené z laminátu, v budúcnosti však budú k dispozícii aj diely vyrobené z uhlíkových vlákien.
“Zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy.
„
Dizajn
Roding Roadster 23 s dĺžkou dlhý 3 820 mm, šírkou 1 850 mm a výškou 1 190 mm, vytvoril tím návrhárov z Technickej univerzity v Mníchove na čele s profesormi F. Frenklerom a W. Wildenom, ktorí tvrdia, že vytvorili maximálne funkčný vzhľad. Úsudok si vytvorte sami...
Roding Roadster 23 bude poháňať preplňovaný šesťvalec, priečne uložený pred zadnou napravou, ktorý vyvinie výkon viac ako 220 kW / 300 k a krútiaci moment viac ako 400 Nm. Motor, ktorý spĺňa prísne kritéria normy Euro 5, spolupracuje s mechanickou šesťstupňovou prevodovkou a mechanickým samosvorným diferenciálom (systém Torsen) so svornosťou 40 percent.
Roding Roadster 23 s pohotovostnou hmotnosťou 950 kg vyvinie maximálnu rýchlosť 280 km/h a zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Udávaná kombinovaná spotreba je 8,28 l na 100 km.