Peugeot predstavil hybridný diesel 508 RXH, ktorým francúzska automobilka pokračuje v ofenzíve ekologických typov, začala typom 3008 HYbrid4.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Peugeot predstavil hybridný diese 508 RXH, ktorým francúzska automobilka pokračuje v ofenzíve ekologických typov, pripomeňme si, že začala typom 3008 HYbrid4. Peugeot 508 RXH sa zriekol komplikovaného hybridného pohonu a ponúka inovatívny hnací agregát, ktorého spaľovací motor poháňa predné kolesá a elektromotor zadné. Toto riešenie prináša okrem výraznej úspory hmotnosti aj elegantnú možnosť pohonu 4x4.
Peugeot 508 RXH má mierne modifikovanú karosériu 508 SW, od ktorého sa vzhľadovo odlišuje predným nárazníkom so šesticou vertikálnych svetiel
LED, plastovými dekoráciami a mierne odlišnou zadnou časťou.
Peugeot 508 RXH má vpredu zabudovaný preplňovaný vznetový štvorvalec 2,0 HDi FAP a výkonom 120 kW / 163 k. Elektromotor s výkonom 27 kW / 37 k je umiestnený vzadu. Systémový výkon hybridnej hnacej jednotky je 147 kW / 200 k; jej celkový krútiaci moment je 450 Nm.
Peugeot 508 RXH, ktorý bude oficiálne predstavený na jesennej medzinárodnej automobilovej výstave vo Frankfurte nad Mohanom (IAA 2011), má udávanú priemernú spotrebu paliva 4,2 l/100 km (analogicky 109 g CO2/km).