Rüsselsheimská automobilka Opel po takmer troch rokoch produkcie podrobila Insigniu modernizácii.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Rüsselsheimská automobilka Opel po takmer troch rokoch produkcie podrobila Insigniu modernizácii. Nový Opel Insignia dostal bohatšiu výbavu, moderné farebné odtiene a najmodernejší navigačný systém. Okrem toho v ponuke Insignie pribudol nový úsporný benzínový motor.
“Akceleráciu z 0 na 100 km/h absolvuje Insignia 4x4 s mechanickou prevodovkou za 7,5 sekundy.
„
Modernizáciou sa vzhľad Opel Insignia vôbec nezmenil, upravený je však vzorkovník farieb, ktorý je obohatený o moderné svieže odtiene. Novinkou je úsporný štvorvalec 1,4 l
Turbo EcoFlex (103 kW / 140 k), ktorý v ponuke hnacích agregátov nahrádza jednotku 1,8 l s rovnakým výkonom, ale výrazne vyššou spotrebou paliva.
Opel Insignia 1,4
Turbo EcoFlex sa môže pochváliť spotrebou paliva 5,7 l na 100 km, za čo vďačí hlavne systému štart-stop, elektrickému posilňovaču riadenia, zakrytému podvozku a pneumatikám so zníženým valivým odporom. Vozidlo, ktoré je sériovo vybavené šesťstupňovou mechanickou prevodovkou, vyvinie maximálnu rýchlosť 205 km/h a akceleruje z 0 na 100 km/h za 10,9 sekundy.
Zvýšený výkon o 22 kW / 30 k zaznamenal preplňovaný motor 2,0 l s priamym vstrekovaním paliva kombinovaný s pohonom všetkých kolies.
Insignia 4x4, ktorej štvorvalec vyvinie teraz maximálny výkon 184 kW / 250 k a krútiaci moment vrcholí na hranici 400 Nm (predtým 350 Nm), je vybavený šesťstupňovou mechanickou prevodovkou, ktorá za príplatok môže byť nahradená automatickou prevodovou skriňou. Akceleráciu z 0 na 100 km/h absolvuje
Insignia 4x4 s mechanickou prevodovkou za 7,5 sekundy; maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h. Aj tento model Insignie je vybavený balíkom na zníženie spotreby paliva. Rovnaký motor ale pri verzii s poháňanými iba prednými kolesami je vyladený na maximálny výkon 162 kW / 220 k.
Motor
: Radový štvorvalec prepĺňaný turbodúchadlom
Max. výkon
: 103 kW / 140 k
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h
: 10,9 s