Americká automobilka
Jeep predstavila na Medzinárodnej automobilovej show v Pekingu dizajnovú koncepčnú štúdiu
Jeep Wrangler Dragon.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Dizajnová štúdia integruje dve ikony do jednej: Wrangler ako ikonu značky Jeep a uctievaného čínskeho draka. Obidva objekty majú povesť neuveriteľných schopností a sú považované za ideálnu kombináciu.
Základom
Jeep Wrangler Dragon je v najľudnatejšej krajine ponúkaný
Wrangler Unlimited Rubicon s karosériou v čiernom laku a s hardtopom rovnakej farby. Tento základ doplnili dizajnéri početnými prvkami v bronze; farbe, ktorá sa spája s drakmi. Tieto farebné akcenty sú zreteľné na otvoroch prednej masky, orámovaní svetlometov a ozdobujú aj logá Jeep vpredu a vzadu.
18 palcové disky s päťlúčovým dizajnom, ktorými je
Jeep Wrangler Dragon vybavený, majú čierny matný povrch a obvod z vysokolešteného bronzu. Ďalšie akcenty vytvárajú kryt motora v odtieni bronzu, skrutky uzáveru palivového hrdla a orámovanie zadných svetiel ako vo forme plakety s čínskym drakom na bokoch a stredoch kolies. Mimoriadne pôsobivý je motív draka na tlmiacom obklade motora a podobný motív nájdeme aj na kryte rezervného kolesa v zadnej časti vozidla.
Karosériu
Jeep Wrangler Dragon zušľachťujú aj čierne doplnky – napr. rozširujúce nástavce na blatníkoch, lesklé aplikácie na prednom nárazníku. Vrcholom je motív draka v tóne na prednej kapote. Ďalšími akcentujúcimi bodmi je uzáver hrdla palivovej nádrže
Mopar a tmavé svetlá LED s projekčnými hlavnými svetlami, hmlovkami, blinkrami a diaľkovými svetlami z programu príslušenstva.
Opierky majú laserom vygravírovaný vzor draka.
V interiéri
Jeep Wrangler Dragon pokračuje farebná schéma čierna - bronz v čiernych kožených sedadlách ozdobnými lemami a stehmi v bronze. Boky sedadiel a hlavových opierok sú z kože
Magic Wand s metalickým efektom; opierky majú laserom vygravírovaný vzor draka.
Interiér Jeep Wrangler Dragon.
Na Medzinárodnej automobilovej show v Pekingu je
Jeep Wrangler Dragon prezentovaný ako koncepčná štúdia. Ak sa ukáže dostatočný záujem čínskych zákazníkov môže sa zmeniť na sériový produkt.