Nový špičkový model typového radu.
Zdroj obrázku: TS Server.sk
Ako nový špičkový model typového radu 500 predstavuje Fiat 500 Cult svojim exkluzívnym dizajnom alternatívu aj pre náročných zákazníkov vyjadriť svoj osobný štýl. S plnou výbavou, do ktorej patria kožené poťahy sedadiel, sedem palcový displej centrálneho prístroja a automatická klimatizácia, sa Fiat 500 Cult bude predávať od 15.950 eur, kabriolet Fiat 500C Cult má cenu nastavenú od 18.450 eur.
Exkluzívny vzhľad
Fiatu 500 Cult podčiarkujú 16 palcové z hliníkovej zliatiny v novom dizajne ako aj lesklé čierne alebo pochrómované kryty vonkajších spätných zrkadiel. Povrch pripomínajúci chróm majú aj lišta na maske a kľučka zadnej výklopnej steny, zatiaľ čo zadné svetlá majú tmavú optiku. Fiat 500 Cult má čiernu lesklú strechu v štandardnej výbave. Zákazník má možnosť výberu rozmanitých kombinácii laku karosérie. Novým farebným odtieňom karosérie je zelená Lattementa, a pre kabriolet 500C Cult biela Ghiaccio, mimoriadne intenzívny trojvrstvový lak.
Sedadlá
Fiatu 500 Cult sú potiahnuté kožou značky Poltrona Frau; ich kontrastný dizajn tvoria kombinácie odtieňov čierna/slonovina, tabaková/slonovina, červená/slonovina a čierna/červená. Okrem toho je v interiéri nápadný detail, ktorý okrem špičkového modelu 500 Cult majú aj ostatné model typového radu – centrálny prístroj s farebným displejom priemeru 21 cm (7 palcov). Prístroj zobrazuje všetky dôležité informácie, ktoré sa znázorňujú v závislosti od zvoleného módu (Standard, Sport alebo Eco). V segmente jedinečný monitor predstavuje súčasne symbol pre inovačnú schopnosť Fiatu 500, ktorý sa tak prezentuje ako naďalej trendový.
Fiat 500 Cult, resp.
Fiat 500 C Cult je na výber so štyrmi hnacími agregátmi. Najvýkonnejším motorom je preplňovaný benzínový dvojvalec TwinAir Turbo s výkonom 77 kW / 105 k. Druhým prevedením motoru TwinAir je benzínový motor 1,2 l (51 kW / 69 k). Ďalším variantom je motor s maximálnym výkonom 63 kW / 85 k. Tieto dva motory môžu byť spárované s automatizovanou prevodovkou Dualogic. Mimoriadne úspornou alternatívou pohonu je preplňovaný vznetový agregát 1,3 16V MultiJet (70 kW / 95 k), ktorého priemerná spotreba paliva je len 3,7 l na 100 km.